Başvurular E-posta yoluyla alındığından Başvurduğu halde ismi
listede olmayan Öğrencilerimizin eruhmyo@siirt.edu.tr
mail adresine mail atarak başvuru bilgilerini kontrol ettirebilir.
Eruh Öğrenci Yurtlarına Yerleşmeye hak kazanan öğrencilerin
listeleri ekte sunulmuştur. Listeler KVKK kapsamında kişiler veriler korunarak gizlenmiştir. Öğrencilerimizin İsmi ve Soyisimlerinin ilk 2 harfine ve T.C. Numaralarının ilk 3 rakamına göre yurt sonuçlarını kontrol etmelilerdir.
Yurt Kayıt Tarihlerimiz: 04.10.2021-08.10.2021
arasında yapılacaktır.
Yurt Kaydı İçin Gerekli Evraklar:
1. Kimlik Fotokopisi
2. Yurt Öğrenci Bilgi Formu
3..Banka Dekontu
Not: (Aylık yurt ücreti 100,00 TL olup ilk ay 1 aylık depozito
alınacaktır.)
Asil listede adı bulunan Ziraat Bankası Siirt Şubesindeki 0094
49277131 5001 (İBAN NO: TR100001000094492771315001) numaralı Siirt Üniversitesi
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı hesabına 200 TL yatırmaları gerekmektedir.
Listede bulunan öğrencilerin belirtilen tarih
aralığında başvuru yapmamaları halinde; haklarından vazgeçmiş sayılacaktır.
Yurdun İmkânları;
Yurdumuz Barınma amacı taşıdığından yemekhane ve kantin
hizmetleri bulunmamaktadır. Yemekhane ve kantin hizmetleri Meslek
Yüksekokulumuz binasında yer almaktadır.
Yurtlarımız Kalorifer sistemi ile ısınma sağlanmakta. Ayrıca
öğrencilere Nevresim Takımı ile 1 adet battaniye verilmektedir. Kış mevsiminin
göz önünde bulundurarak öğrencilerimizin isteğe bağlı olarak kişisel olarak da Nevresim
Takımı, Battaniye, Yorgan vb. malzeme getirebilirler.
Öğle Yemeği Ücreti Öğrenci İçin: 2,75 TL
Yurt Ücreti Aylık: 100 TL
Yurtlarda Barınacak Tüm Öğrencilerimiz İlgili Kurumların ve
Üniversitemizin alacağı tüm Pandemi Tedbirlerine uymakla sorumludur.
Yurtlarımızda barınacak öğrencilerin 2021-2022 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Eğitim
Faaliyetlerinin Yürütülmesine İlişkin Esaslar uyacaklarını kabul etmiş
sayılacaktır.
Esasların 8-9 maddelerinde belirtilen hususlara kayıt
sırasında gelecek öğrenci ve refakatçılarının uymak zorundadır. Kayıt sırasında
azami refakatçı ile gelinmesi Pandemi koşulları göz önüne alınarak hareket
edilmelidir.
8) Tüm personel, öğrenci ve misafirlerin yerleşkelere COVID-19
aşı kartı, en çok 72 saat öncesine ait negatif PCR testi sonucu ve en fazla 90
gün öncesinde covid-19 hastalığını geçirdiğine dair belge ibraz etmesi
durumunda kabul edilmesine,
9) Üniversitemizin kapalı mekânlarında
maske, mesafe ve temizlik kurallarına uymanın zorunlu olması, derslik ve
laboratuvarların havalandırılması konusunda hassasiyet gösterilmesi ve ilgili
ders sorumluları tarafından gerekli tedbirlerin alınmasına,
https://www.siirt.edu.tr/haber-etkinlik/2021-2022-egitim-ogretim-yili-guz-donemi-egitim-faaliyetlerinin-yurutulmesine-iliskin-esaslar-belirlendi/450177240.html
Ekte Öğrencilerimizin Ayrıca Uyması Gereken ve Yurtlarla
ilgili yer türlü idari bilgilendirmenin yapıldığı Yurt Yönergesine uymakla
sorumludur.